Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Isåfall, gode eller dårlige erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Vi har kjøpt en, og er VELDIG fornøyd! Helt super. kaffesortene er kjempegode, og man lager i vanlig str kopper, både varme drikker og kalde drikker (til og med peach ice tea) Går du på hjemmesiden til dolce gusto kan man bestille et større utvalg sorter kaffe, men man får mange sorter kjøpt i dagligvare også. Kjempegode og lettvint, og virkelig å anbefale )
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Åh, tusen takk! Har bestilt en i bursdagsgave til kjæresten, også ble jeg litt redd for at jeg hadde forhastet meg litt i kjøpet. Nå ble jeg glad
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 jeg og søskene mine kjøpte en nespresso citiz and milk maskin til foreldrene våre i sommer. Min far var veldig fornøyd med den, men han er veldig glad i litt andre typer kaffe. Jeg for min del syns nespressokaffen er god, men er litt spesiell og sterk syns jeg! (og kun i små kopper) Jeg er mer glad i å kunne lage meg en kopp vanlig svart kaffe, eller en kakao, eller kaffe latte og at en kaffe latte eller mocca eller cappucino etc er lettvint å lage og smaker som man kjøper den ute. Det syns jeg denne Nescafe dolce gusto maskinen klarer utmerket. Skal man feks lage seg en kaffe mocca, har man en kapsel for moccakaffen og en kapsel for melkeskum man putter oppi etter tur. så man får supert melkeskum i en kapsel, og slipper å "piske" eller lage den til selv i maskinen og grise med det. Enkelt og greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå