~sjiraff~ Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Er så mange fine som jeg har lyst på. Men vi har ikke glatte vegger andre steder enn på soverommet. Har ymse typer av strietapeter og litt rugler er det i alle sammen. Vil det se rart ut om jeg har en wallsticker (tekst) på en slik vegg?
Ranveig R Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Det vil nok ikkje sjå spesielt rart ut, men det er ikkje sikkert du får stickers til å henge fast på ein ruglete vegg. Eg har berre prøvd wall stickers på soverommet til guttungen, der vi har sponplater med maling på. Sjølv det er nesten for ruglete, måtte gnikke og gni ein del for å få merkene til å henge, og ein type (frå Søstrene Grene) måtte eg ha ein tapebit på kanten av. Du får prøve deg fram med noko som ikkje er alt for dyrt, i tilfelle det ikkje vil henge fast...
Libido- Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 ikke noe problem =) Har både lagt wallwords og wallies på ruglete strie og til og med panel.
ak... Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 vi har det på klesskapet og skattholdet vi, for det er glatt=) ble kjempefint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå