Gå til innhold

Heisann :) lurer litt ang hormonspiralen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 små barn og fikk satt inn hormonspiral i juli.

Prøvde slik spiral etter barn nr 2, men tok den ut etter 3-4 mnd pga den var så plagsom, blødde lite og ofte hele tiden, ga seg ikke.

Tenkte at jeg skulle prøve igjen.

Egentlig gått forsåvidt greit, fornøyd med kun småblødning som kom rundt mensentider.

Har hatt den i litt over 3 mnd blir d vel nå, men poff så var all blødning stoppet, ikke sporblødning eller noe.

Men har fått mye utflod isteden.

etter blødning stoppet har jeg slitt med nedpress i underlivet, utrolig vondt, stråler nedover bena, vondt å stå, gå, sitte.

stikkinger i livmora og mensmurring, også kraftige raske stikk som kjennes ud som d stråler i endetarmen :/

blødd en del neseblod, i tannkjøtt.

stikkinger i brystene, åsså utrolig tørst hele tiden.

å humøret mitt, huff plutselig raser jeg blir så stresset og sint, så går d over.

skulle jo nesten trodd det var graviditet på gang igjen, men det er jo umulig, skal jo ikke kunne bli gravid med hormonspiral.

Gynekologen sjekket at den satt der den skulle også etter innsettingen.

Mannen sa han kjente tråden etterpå, men nå kjenner han den ikke.. , noen som vet om det er normalt?

føler meg bare så gravid, men kan umulig være det.

så er det spiralen som plutselig ville gi meg masse plager å det ikke gir seg.. nei da vet jeg ikke om jeg orker mer:/

vet ikke om jeg bare skal la den være å håpe på det beste, eller snakke med legen.

men ikke gøy det heller, for opplevd før at legen bare "ler" av meg og sier at hormonspiral ikke skal gi noen form for bivirkning ...

Noen her som har lyst å komme med råd så blir jeg veldig takknemlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...