desimamma Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 HEI,. Jeg har pcos og endometriose og er gravid etter en lap oprasjon. har termin om 4 uker ( er stor fornøyd og happy) det jeg ønsker å få tips om er dere som er i mine sko vet/har erfaring på hva som er best av prevansjon etter fødsel..... ønsker ikke å bruke p-piller ...... eller kondom stoler ikke på mannen hehehehehe tenker hormon spiral kunne vært en god løsning hva sier dere!!!!!! noen med erfainger der ute????? tusen takk for svar på forhånd!!!! setter stor pris på det!!!!!!!!!!!
zanzibar Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Min søster hadde endometriose og ble gravid etter en lap operasjon. Hun fikk beskjed om å bruke hormonspiral i forhold til å ikke få tilbake endometriosen. Det er vel bare å høre med en gynekolog. Lykke til:-)
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Jeg har pcos, og har forstått det sånn at hormonprevensjon er dårlig deal Så det blir vel kobberspiral her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå