Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Huff..Jeg måtte ringe å avbestille ukas sv.sk kontroll, fordi jeg reiser bort. De hadde ikke ledig før om 2 uker.. og da har d gått 8 uker siden sist. Er d forsvarlig da???
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Trodde det var vanlig for de som ikke har hatt problemer i tidligere svangerskap jeg. Selv måtte jeg gå annen hver uke i første 4-5 mnd og deretter hver uke. Utrolig slitsomt.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Gikk hver 2.mnd. til kontroll og de to siste månedene før termin hadde jeg ingen kontroller i det hele tatt. Gikk bra det også... Ring legen din og hør om han/henne har tid til deg
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Ok men så lenge d er vanlig så . Er egentlig ikke bekymret.. bare lurte på om d var så lurt å vente så lenge.. Takk for svar
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 Spørs hvor langt du er på vei. Hvis det er tidlig i svangerskapet er det helt vanlig. Mener jeg hadde uke 12, uke 24, uke 28, uke 32, uke 36, uke 38 og uke 40 - og så ul i uke 20 Går sikkert greit:) dersom noe skulle oppstå tar du uansett kontakt med legevakt el. sykehus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå