Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Det begynte en ny mann på jobben i høst, og jeg falt pladask. Han er den mest sexy mannen jeg noen gang har møtt, det er som om han er designet for meg. Samem interesser har vi også, så vi kom fort i prat. Døde litt inne i meg da jeg så gifteringen hans, tenkte at nå måtte jeg bare glemme ham. Men så begynte han å gi meg komplimenter nesten hver dag, flørtet....så jeg flørtet tilbake. De siste ukene har replikkene våre blitt drøyere og drøyere, har virkelig gledet meg til å gå på jobb. I morgen kveld skal han komme hjem til meg for å "se på en arbeidsoppgave", men vi vet begge to at det ikke er det som kommer til å skje. Dette kommer til å bli så heftig! Kjøpte nytt undrtøy i dag, gleder meg til å spille skikkelig forførerinne. Noen ganger har man virkelig flaks!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Fordi jeg gleder meg så utrolig! Hadde aldri trodd at jeg kunen bli noens elskerinne, men det gjør det ekstra spennende! hi
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Ja det er jo ikke så nøye med familien du er med på å ødelegge.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 hei! pass på deg selv og dine følelser oppi det hele da! hvor mange "elskerinner" har egentlig hell i kjærlighet? plutselig sitter du der ulykkelig forelsket, og samtidig ødelagt et ekteskap.. men for all del, gjør hva du vil.
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 15. november 2010 #7 Skrevet 15. november 2010 Blir for dumt å skrive sånne innlegg bare for å se om du kan provosere noen her inne... Du må ha ett kjedelig liv
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #8 Skrevet 15. november 2010 jaja for det er jo virkelig drømmemannen som velger å ha sex med deg når han har en kone . Bedra henne og la deg være second best. Du får jo kose deg da.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #9 Skrevet 15. november 2010 Dette er et tulleinnlegg basert på et annet innlegg med hun som er så frustrert fordi mannen har vært sammen med en gift kvinne før de møttes.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #10 Skrevet 15. november 2010 Hehe..enten er d en ønsketenking..ellers så er d samme personen som har skrevet innlegget om hun som nettopp fikk vite at hennes type hadde hatt et forhold til en gift kvinne.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #12 Skrevet 15. november 2010 Jaja du får kose deg HI:) Sann mine ord: Det kommer til å koste mer enn det smaker;)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #13 Skrevet 15. november 2010 Historien din er dessverre syltynn. Neste gang du skal dikte opp noe for å bevise folks dobbeltmoral her inne foreslår jeg at du bruker litt mer fantasi, så det virker litt mer troverdig.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #14 Skrevet 15. november 2010 Jeg er enig i at det virker litt som tatt ut av en billig roman, men det er jo derfor det er så spennende og jeg bare måtte fortelle det her inne! hi
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #15 Skrevet 15. november 2010 Ja, må være spennende og givende å være nummer to... Hvorfor ikke finne seg noen som bare vil være din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå