Gå til innhold

Blir smerten noensinne borte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg å drømmemannen gikk fra hverandre (hans valg) for 5-6 mnd siden. Å jeg syns ikke det blir noe bedre i det hele tatt. Jeg var/er overbevist om at vi skal være sammen for resten av livet. Det er vondt. Jeg gråter mye, er tidvis veldig nedenfor å føler ofte jeg ikke makter mer. Samtidig har jeg et barn som trenger meg hele tiden så jeg får aldri noe MEG tid. Jeg lever virkelig for ungen nå. Han er det som holder meg oppe, men det er tungt å skal "holde maska" blandt venner, familie å ungen. Jeg har det fryktelig vondt. Blir det noensinne bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det blir bedre, konsentrer deg om å komme gjennom en dag av gangen. En dag vil du plutselig oppdage at det gjør mindre vondt og så fortsetter det til du en dag ikke føler smerte over det lengre.

Skrevet

Jepp, var sammen med drømmemannen jeg også for 10 år siden. Slet lenge med bruddet, skikkelig nedfor og deprimert. Men ja, det går faktisk over til sist, er nå gift med verdens herligste mann, som faktisk er enda mere drømmemannen. Nå når jeg ser tilbake ser jeg det at det faktisk ikke var drømmemannen selv om det føltes slik på den tiden, jeg og min nåværende er faktisk en bedre match!

Håper du ser det slik også om en tid, bruk tid på å virkelig komme over forholdet, ikke bare kast deg inn i et nytt et fordi du er ensom.

Klem til deg og masse lykke til, finn på masse ting med barnet ditt, dere vil vel trenge det begge to! :-)

Skrevet

Jeg skal love deg at det blir bedre!

Jeg gikk i 2 år etter bruddet og var sikker på at det var ment to be og det kom til å bli oss igjen. Jeg gråt til jeg hadde sårskorper rundt øynene.

Nå er jeg så sjeleglad for at det aldri blir oss to igjen og ikke om jeg hadde fått alle pengene i verden ville jeg gått tilbake :)

Det blir bedre! Dette klarer du :)

Skrevet

Kjære deg, det blir bedre! Selv om det ser veldig mørkt ut nå.. Du er inne i en krise, og det tar tid å komme over samlivsbrudd når det er så dype følelser innvolvert. Ta vare på deg selv, kost på deg selv litt luksus, unn deg det nå! Prøv å fokusere på andre ting i livet. Få familie til å passe ungen din litt av og til, det har dere begge godt av!:)

Lykke til vennen, dette ordner seg til slutt! Du kommer over han og finner deg en ny drømmemann som virkelig fortjener deg!:)

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrene svar dere :). Joda det må vel bli bedre etterhvert.. Men akkurat nå føles det utholdelig. Har en kveld annenhver helg jeg kan gjøre hva jeg vil. Akkurat nå i denne tiden bruker jeg denne kvelden til å drikke å dra på byen. Teit jeg vet men det hjelper å koble helt av, ikke tenke så mye på ting, få møtt masse rare folk etc. Det er veldig terapi for meg. Og jeg starter neste uke med ny energi i gjen. Eller ønsker jeg ikke barnevakt. Jeg trenger virkelig ungen min for å komme meg gjennom dagene. Det å få leke, dulle, kose med han er det beste som finnes. Jeg trenger MEG tid med jeg trenger ungen mer. Balansegangen der syns jeg er vanskelig. Nå har jeg begynt å komme meg inn i en rytme med husarbeide, å prøver fortvilt å skal klare å spise. (har slitt litt med å få i mg mat i denne perioden, men har utroli nok lagt på mg masse??). Kjemper med nebb å klør for å klare dagene. Å alt er for lillegutten min :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...