blond Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Jeg bruker aldri oppskrift på vafler, pannekaker, hvit saus, ostesaus og havregrøt. Hva med deg?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 pasta carbonara, vafler, pannekaker, diverse grøter, pizzadeig...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 vafler, boller, rullekake, bløtkake, pinnekjltt med tilbehør, kjøttkaker, lasagne, spaghetti, fiskesuppe, kyllinggryte, omeletter, hvit saus, rødvinssaus, cognacsaus, kalkun med stuffing, ostesufflé.
Himmel og hav Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Vafler, pannekaker, lapper, pizzadeig, ostesuffle, fruktgrøter og bruker så godt som aldri oppskrift på middagsmat, sauser og supper.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 Kan lage det meste uten oppskrift, om jeg skal ha gjester hender det jeg finner frem kokebok, men det har kommet gradvis. Brukte mer oppskrifter før.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #7 Skrevet 15. november 2010 Vafler, pannekaker, de fleste middagsretter som gryterett, frikasse, lapskaus, paier, stek, kjøttkaker, lasagne, enciladas, mange pastaretter, grøter og de fleste sauser.. Jeg lager for det meste mat på feelingen og det blir alltid en suksess Lager jeg noe nytt følger jeg aldri oppskriften slavisk og etter den første gangen får jeg min egen vri på retten. Skal jeg bake kake eller gjærdeig derimot så må jeg som regel ha en oppskrift å følge
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #8 Skrevet 15. november 2010 Vafler, sjokoladekake, pannekaker, sukkerbrød (Har oppskriften i hodet da), Brød. De fleste middagsretter som vi har til vanlig bruker jeg ikke oppskrift på.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #9 Skrevet 15. november 2010 kjøttkaker, pizza, hvit saus, brun saus, vafler, pannekaker, smoothie, potetmos , lasagne, pizza piroger, delfia kake, sukkerbunn, skillingsboller, avokado annsiktsmaske, kroppskrubb med honning Og sikkert mye mer jeg ikke kommer på i forbifarten (sakker nå laget fra bunn, ikke halvfabrikater)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #10 Skrevet 15. november 2010 Jeg lager all middag fra bunnen og bruker nesten aldri oppskrift. Men kan gjerne lese i en kokebok eller på nettet for å få inspirasjon Hvis jeg baker bruker jeg oppskrift. Det skjer hvert skuddår.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #11 Skrevet 15. november 2010 Ostesmørbrød, toast, havregrøt, pasta carbonara, omelett, taco... Hmm... Ikke så mye med andre ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå