Gå til innhold

It`s a girl!


Matitt ,Mini, og Ny Mage:)

Anbefalte innlegg

Hurra, vi får prinsesse nr to den 15 april! Utrolig lettelse å få vite at alt ser bra ut, har vært mye mer nervøs denne gangen enn første gangen. Det er nesten så jeg ikke har turt å tro at jeg kunne være like heldig denne gangen, men nå ser det altså bra ut så langt, puh! I morgen skal jeg kjøpe noe skikkelig sukkersøtt rosa noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med ei lita jente på vei!!!:)) SÅ gøy!! Og flott at alt ser bra ut! Var nokså nervøs sjøl jeg (førstegangs, ul i går), men alt så heldigvis fint og friskt :) her blir det en gutt den 13 april :)

Kos deg på shopping <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro! Gratulerer så mye! Var selv på ultralyd i dag, er vår nr.3 - venter nok enda ei jente :-) Så da avslutter vi familieforøkelsen med 1 gutt og 2 jenter :-) Termin 18.april :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp Hipp ! :) Gratulerer så masse med tulle nr. 2 . Vi venter også ei lita ei , jeg har temin 18.April :) Jeg klarte heller ikke dy meg,så jeg kjørte rett på h&m og kjøpte det søteste jeg fant .. og det ble en del :P Det er jo så mye nydelig å få kjøpt nå. :) Kose deg masse på shopping !! Og lykke til videre <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere så mye :D Kjempegøy og lese :D

Jeg er førstegangs og skal på UL på fredag, er ganske nervøs, men gleder meg veldig :)

Blir spennende og se om det gjemmer seg prins eller prinsesse her, og om alt står bra til :)

 

Mye lykke til videre <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...