Gjest Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Skiller jo bare 200 kr, men lurer på om DS lite er enklere å betjene? Han trenger ikke kamera, så det er kanskje unødvendig med DSi? Spillene er de samme?
Ksenia & Anjem Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 dsi. spurte ikke du om det samme i går? dsi er ikke vanskelig å betjene
Gjest Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Da spurte jeg om hvor få tak i spill og litt flere spm, men vil ha konkret svar på dette så våger meg på å spørre igjen:)
*bolla pinnsvin* Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Gutten vår på fire fikk den med kamera og han synes det er veldig stas å gå rundt og ta bilder, så ville absolutt ikke nølt med å gå for den varianten når det allikevel skiller så lite på pris
TurboPrinsessen:-) Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 I sommer fikk snuppa låne Dsi av barna til de vi var på ferie med. (dsi hvis det er det med kamera på) Hun hadde da ikke fylt 4år.. Mestret det helt flott.. var stor stas å ta bilder og så tegne på bildet etterpå:-) Hun forsto mer enn meg, jeg hadde ikke peiling.. hehe.. Vi vurderer å gi henne det til jul, men så ble vi fortalt det var lurere å kjøpe dsi xl... siden barna kom til å gå fort lei av dsi - mer på xl? Uansett, vi har ikke bestemt oss enda. xl er jo i større format, og innbiller meg at den første er bedre å håndtere for små hender.. Kanskje jeg tar feil...
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 hadde gått for dsi xl, fordi denne er større og har det meste "nye". Når du kjøper en slik spillmaskin kan du like gjerne kjøpe fra øverste hylle fordi det sansynligvis er noe som kommer til å bli mye brukt i årene fremover, litt greit at dem ikke allerede om 1år ønsker å bytte ut DS'en med Dsi XL for alle de andre har den. Selv har jeg alltid likt å spille på tv-spill husker da jeg va 4år å fikk det som da var det store Nintendo Nes.. Ahh det var tider det! Til spill kan jeg virkelig anbefale super mario bros, giana sisters, donkey kong. Enkle og greie spill for en nybegynner. (og samtidig morro for hu mor også) Med Dsi xl så får du nå med noen spill på kjøpet, http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/konsoll/NINTENDODSXRE/nintendo-dsi-xl-limited-edition
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå