verdens heldigste mamma Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Jeg syntes det er vanskelig å finne votter til 2-åringen som er varme og samtidig myke nok til at de ikke hemmer henne for mye. Hadde et par Hestra-votter i fjor som var veldig bra, men har et lite håp om å ikke måtte ut med 400 kroner.. Men om det er de eneste som funker, så får det bli det i år også. Hva har dere god erfaring med?
Novadona Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Ikke noen du kan kjøpe, men ull i alle fall. Tilogmed tynne med god beveglighet er bra, det har jeg selv! Min mor har strikket. De er varme selv om de er våte også... Kanskje strikke, eller engasjere en tante til det?
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Jeg fant hestra votter til 199. på intersport.no kansje de koster det samme i butikken også?
Blomsterbarn Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Nøstebarnvotter, vindtett overstoff med ull inni, er ganske myke og tynne. Gikk greit å ha på størstejenta her når hun var på den alderen.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 Enig! Ull er gull, også når det kommer til votter! Har selv kjøpt et par litt tykke, gode strikkevotter til 2-åringen min på et lokalt hobbymarked forleden, og de funker foreløpig helt ypperlig:)
verdens heldigste mamma Skrevet 15. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2010 Finner ikke det tilbudet på intersport.no, menkan sjekke i butikken. Ser at jeg bør ta strikkepinnene fatt her (har en fortid som strikkende, så det bør i grunn gå greit). Syntes til meg selv at ullvotter med vindvott utenpå er det aller beste, så om jeg ikke strikker med så altfor tykt garn blir de jo myke og gode. Takk for tipset!
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 15. november 2010 #7 Skrevet 15. november 2010 http://www.intersport.no/Product/265742(BC_2)/hestra-baby-zip-primaloft-vott-barn/ var disse jeg tenkte på
verdens heldigste mamma Skrevet 15. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 15. november 2010 Tusen takk! Akkurat de har vi hatt før. Får finne frem VISA-kortet med en gang!
3småtroll♥ Skrevet 15. november 2010 #9 Skrevet 15. november 2010 Jeg syns troll er bedre! De er ikke så tykke og klumpete.. Er foret med ullfrotte og tåler jo både vind og vann! Eneste min vottehatende 2,5-åring ikke drar av seg:)
Bebés'ilvousplâit Skrevet 15. november 2010 #10 Skrevet 15. november 2010 Reima har et par votter som heter Reima mini Tec. De er med glidelås på siden, så det er piece of cake å ta dem på en liten hånd. Har dem til jenta vår på 3 år og de er min absolutte favoritt blant alle vottene hun har. De er myke, vindtette og vanntette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå