Gå til innhold

Gode votter til små barn? Noen forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes det er vanskelig å finne votter til 2-åringen som er varme og samtidig myke nok til at de ikke hemmer henne for mye.

Hadde et par Hestra-votter i fjor som var veldig bra, men har et lite håp om å ikke måtte ut med 400 kroner.. Men om det er de eneste som funker, så får det bli det i år også.

Hva har dere god erfaring med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noen du kan kjøpe, men ull i alle fall. Tilogmed tynne med god beveglighet er bra, det har jeg selv! Min mor har strikket. De er varme selv om de er våte også...

Kanskje strikke, eller engasjere en tante til det? :)

Skrevet

Jeg fant hestra votter til 199. på intersport.no kansje de koster det samme i butikken også?

Skrevet

Nøstebarnvotter, vindtett overstoff med ull inni, er ganske myke og tynne. Gikk greit å ha på størstejenta her når hun var på den alderen.

Skrevet

Enig! Ull er gull, også når det kommer til votter! Har selv kjøpt et par litt tykke, gode strikkevotter til 2-åringen min på et lokalt hobbymarked forleden, og de funker foreløpig helt ypperlig:)

Skrevet

Finner ikke det tilbudet på intersport.no, menkan sjekke i butikken.

Ser at jeg bør ta strikkepinnene fatt her (har en fortid som strikkende, så det bør i grunn gå greit). Syntes til meg selv at ullvotter med vindvott utenpå er det aller beste, så om jeg ikke strikker med så altfor tykt garn blir de jo myke og gode.

Takk for tipset!

Skrevet

Tusen takk!

Akkurat de har vi hatt før. Får finne frem VISA-kortet med en gang!

Skrevet

Jeg syns troll er bedre! De er ikke så tykke og klumpete..

Er foret med ullfrotte og tåler jo både vind og vann! Eneste min vottehatende 2,5-åring ikke drar av seg:)

Skrevet

Reima har et par votter som heter Reima mini Tec. De er med glidelås på siden, så det er piece of cake å ta dem på en liten hånd. Har dem til jenta vår på 3 år og de er min absolutte favoritt blant alle vottene hun har. De er myke, vindtette og vanntette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...