MissRuffo Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Så, i dag fyller jeg 20, og dette har vært min dag. Vært i banken og overført penger, betalt flybilletter til nesten 20tusen som ikke er til meg. Kjøpt komfyr med mannen(Faktisk gøy=) Vært hos mamma og fått gave, spiste litt mat hos mamma.. Gikk med mannen og spiste middag litt senere, kom hjem og han byttet så gikk han for å spille fotball, Har en søster som har sperra mobil så ingen gratulasjoner fra henne, ei søster i Australia som jeg faktisk fikk kort av=D Men hun har ikke ringe etter sendt melding=( Venter på besøk da, men de kommer i ti tiden lissom.. Ingen kake og bare 1 gave. Venter på verdens feteste gave av mannen da, men den er ikke kommet enda. I tillegg har jeg mistet en ring som jeg fikk av min kjære da han kom hjem fra Thailand i fjord. Gratulerer med dagen til meg:P Måtte bare få det ut lissom
Navychick Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Gratulerer så masse med dagen!! kanskje ikke den beste bursdagen.. Føler med deg! Hadde en like ræva dag da jeg fylte 20.. men se på det slik Skal ikke mye til før neste års feiring blir fantastisk myyyye bedre
MissRuffo Skrevet 15. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2010 hehe.. tusen takk. Ble bedre da jeg ble invitert på en kaffe og lo meg skakk i 20 min:P hehe gleder meg til neste år jeg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå