Gå til innhold

Møkkasjef!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig sur nå. Fikk beskjed av sjefen at jeg har hatt mye fravær i det siste, men 90% av dette fraværet er jo fordi de ikke tar på alvor at det er sinnsykt mye å gjøre. Jeg har slitt meg helt ut og måtte sykemeldes litt. Snart tilbake i jobb, men frister ikke mye nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva i all verden var poenget med å måtte kommentere dette for deg?du av alle vet vel meget godt at du har vært mye borte!

han/hun må da komme med forslag om hva han/hun kan gjøre for deg slik at det slipper å skje igjen! har han/hun hørt om KOMMUNIKASJON?

Skrevet

Sjefen sa vel noe mer til deg enn at du har hatt mye fravær?

Skrevet

Ja, har jo tross alt hatt 15 dagers fravær det siste året. Og 13 av de er etter sommerferien. Er jo helt enig i at det er mye, men jeg skulle jo helst ha vært på jobb. Vil jo jobbe og gjøre en innsats, men er vanskelig når jobben ikke vil tilrettelegge og i tillegg pøser på med ekstra oppgaver så jeg må jobbe overtid hver dag for å bli ferdig. Sjefen sa det for å advare meg om at jeg måtte passe meg for å få beholde jobben!!!!!

Skrevet

Ikke rart det blir mye å gjøre hvis du skulker for å slippe unna...Det er jo bare å gjøre det du skal og bli ferdig..

Skrevet

Eh... hvor står det at jeg skulker for å slippe unna? Jeg jobber jo fulle uker, men har ikke klart overtid over dette fordi det har vært fare for å miste babyen pga stress. Er ikke alle jobber der man bare kan gjøre det man skal gjøre å bli ferdig vettu. I de fleste jobber er det oppgaver som går over lang tid, og i tillegg kommer det daglig nye oppgaver.

Skrevet

Det står jo svart på hvitt at du har mye fravær fordi det er mye å gjøre.....Gjør motsatt så bedrer det seg.

Skrevet

Hold kjeften på deg 15:27, jeg har selv vært sykemeldt pga overbelastning på jobb, og den sykemeldingen får en som følge av stress og utbrenthet, og det er så absolutt ikke noe skulk!

Ikke HI

Skrevet

15 dager i løpet av et år er egentlig ikke spesielt mye. På avdelingen hos oss (25 ansatte) er det ihvertfall 3-4 stykker som har lengre fravær enn det.

Skrevet

Prøv å ikke bry deg om hva sjefen sier. Tenkt på den lille du har i magen, den har ikke godt av stress. Og den er mye viktigere enn all verdens jobb oppgaver.

Sjefen må ha mer grunnlag enn mye fravær for å gi deg sparken. For jeg regner med at det er gyldig fravær ( sykemelding, egenmld)

Klem :o)

Skrevet

Du er ikke alene. Jeg er overarbeidet og har gått på en skikkelig smell, er ikke gravid heller. Etter sommerferien har jeg vært borte 12 dager og jeg er fri en dag i uken. Noen dager kommer jeg sent og går tidlig, er så utmattet at jeg nesten ikke kan puste. Heldigvis har både sjefen og mine kollegaer forståelse for min situasjon. Har du snakket ordentlig med sjefen din om hvordan du har det?

Jeg har fått aktiv sykmelding en periode og det er veldig godt, da kan jeg komme og gå etter hvor mye jeg klarer. Kanskje det kan være noe for deg?

Skrevet

dette er ikke din feil men sjefens som ikke legger opp jobbhverdagen din slik at det faktisk er forsvarlig.skjønner han virkelig ikke at ved å legge tilrette for deg så kommer du kanskje til å holde ut lenger?

han er en stor tosk om han ikke forstår det!

Skrevet

dette er ikke din feil men sjefens som ikke legger opp jobbhverdagen din slik at det faktisk er forsvarlig.skjønner han virkelig ikke at ved å legge tilrette for deg så kommer du kanskje til å holde ut lenger?

Skrevet

Skrevet

SATANS dib til tider!så fordømt tregt til å registrere svar!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...