Gå til innhold

TIL MODERATOR/DERE SOM JOBBER MED DENNE HJEMMESIDEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mange klager jevnt over over denne hjemmesida her.Mange innlegg kommer bort,de blir ikke registrert, det tar alt for lang tid å fornye siden slik at man må trykke på "lagre" knappen flere ganger,og da får man opp eget innlegg flere ganger på rad.

det er noen ganger vanskelig å i det hele tatt komme inn på siden,og det er tregt nå når jeg skriver her også.

Jeg synes det er på tide med en stor oppgradering av hjemmesiden deres,slik at det blir bedre for alle oss brukere!

Hilsen meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen vits i å skrive på anonym. Du må skrive på Ris og ros eller helst direkte til den du vil nå. Du ser alles adresse på Foeldre&barn eller Klikk foreldre.

Skrevet

Hvis du har noe fornuftig å si må du legge det inn på forumet Ris og Ros, det er de tilbakemeldingene som leses.

Tror også du burde beskrive problemene bedre hvis de skal forstå hva du mener.

Skrevet

beskrive problemene bedre?forstår du virkelig ikke hva jeg mener??

Skrevet

gikk inn på ris og ros,men hva er poenget med å klage når de ikke gidder å svare de som allerede klager der inne?

Skrevet

Det handler vel ikke om hva jeg forstår eller ikke forstår?

Det var et vennelig forsøk på å fortelle deg at de som jobber med den tekniske tilretteleggingen på sidene kanskje ikke pleier å sitte og skrive innlegg og derfor ikke har opplevd dette selv. Det er derfor vanskeligere for dem å forstå problemstillingen.

Skrevet

Du kan f.eks rapportere eget innlegg. Du må jobbe i de kanalene som fungerer.

Skrevet

jeg gjorde nettopp det!:)men måtte gi et helvettes mye info angående server,email adresse,passord og gud vet hva for å gjøre nettopp det.

trodde slikt skulle være lett jeg?

Skrevet

Det får ikke jeg opp når jeg trykker på Rapporter. Jeg må ikke fylle ut noe som helst, men har mulighet for å skriv utfyllende om jeg vil det.

Skrevet

rart...kanskje skal du rapportere meg da?:)

Skrevet

Ingen planer om det, nei. Det får du ordne opp i selv. Forsøk en gang til å trykke på Rapporterknappen i nedre høyre hjørne av hovedinnlegget ditt.

Skrevet

Hahahaaa!! hva er dette å henge seg opp i da?! kanskje du har en dritt pc for her går ingenting treigt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...