Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Dette er første jula med mini, det har vert mye frem og tilbake og rett og slett tull med meg og bf. Jeg er invitert hjem til min mor, da jeg slik ting er nå skal ha småen med. Men hun sier jeg må invitere bf, så kan han komme hvis han vil.. Hva synest du, hvordan gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Du må ikke invitere bf hvis du ikke vil, det er ikk så vanlig tror jeg. Vi har nå kommet fram til en samværsavtale begge er fornøyd med. I fjor hadde jeg ungen lillejulaften og julaften, så hadde bf ungen i mellomjulen. I år skal bf ha han lillejulaften til 1 juledag, og jeg resten av mellomjulen:)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 bf og jeg har holdt på med dette i 10 år. vi feirer ikke sammen. vi hadde begge nye partnere når jul kom. sikkert tidlig, men sånn var det. bf er gift med den samme dama. jeg har fått ny mann igjen.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 Jeg spørte han om han ville komme, og det ville han Håper det går bra.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå