Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Hva mener du? Pose, dress??? Vil anbefale nøstebarn sin ullfleecedress. Fantastisk god! Jeg er ikke noen stor tilhenger av ull, men den er fantastisk!
Snøfnugg75 Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Spørs jo kvar du bur - stor forskjell på Karasjok og Kristiansand Vi har brukt saueskinn, og dunpose.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Tenkte på begge deler egentlig. Hva som helst som holder henne varm. Skal sjekke ut ulldressen Bor i Midt-Norge HI.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 Første anonym igjen.. Dressen er utrolig! Har hatt den til snuppa på 2,5siden i fjor høst og passer ennå. Brukt den i vogna og i bilen. Ellers har vi dunpose med skinn inni.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 liker dunposer best,de er lette og gode og varme,og ikke klumpete.de man kan kjøpe på barnas hus er gode(med bamseansikt inni posen,husker ikke hva de heter.)kjøpte janus sin tykke ulldress (også på barnas hus) og er velig fornøyd med denne også. jeg har lammeskinn under dunposen for å få et lag ekstra insulasjon. min gutt sover med strikkavotter, tynn lue når det ikkeer minus,tykkere lue når det er kaldt,samt ulldressen og ullsokker. da det var minus 7-8 grader ute hadde jeg et ullpledd over posen for å presse posen godt rundt gutten min.funker for oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå