Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Er ikke det best å bruke heldressen utenpå bodyen og strømpebuksa? Hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Du mener de tykkere? De bruker vi med ullundertøy under ja;) Får jo kjøpt slike tynne heldresser også, men det er til å ha innerst mot kroppen. De tykkere er jo lag to:)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 tykk ulldress skal brukes utenpå body og buksa ja!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Det viktige er jo at ulla er direkte inn til kroppen. (med midre barnet ikkje tåler ull).
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 Tusen takk for svar! Mente de tynne heldressene, sånn som janus tipsy f.eks=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå