Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Eller i det minste angripe og drepe det på bakken?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 De klarer å løfte katter, valper og lam. Så da takler de sikkert en baby også
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Ørna tok katten min på nesten 8 kg. Så ja, det tror jeg på.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 ja,det er da en historie om en 2 åring som ble tatt av ørn i nord trøndelag,så de kan sikkert ta tyngre last enn 8 kg også.men tviler påat de kommer og stjeler 2-åringen din om hun sitter ute alene i sandkassa:)
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 Jeg tror det ja. Jeg har blogget om dette i dag, fordi jeg leste i VG at hun som ble tatt av ørna for nesten 80 år siden har gått bort. Jeg kan jo nevne at jeg bor i nordnorge ved kysten, og har god erfaring med å se ørn jakte. Jeg tror helt klart historiene om at ørna har tatt barn er sann. Det er ikke så lenge siden sist et lam ble tatt av ørna, og sist vinter sirklet den grådig rundt foreldrene mine sin lille hund. Skummelt! Klart den ikke går etter barnevogner, men vil nok følge godt med når småen jeg har i magen en dag skal få tumle rundt i hagen på egen hand. http://hildegirlswords.blogspot.com/2010/11/til-minne-og-til-ettertanke-havrna.html
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 Ja, hlt klart. Men forstå at det ligger en baby i en vogn, soms tår i ro, for deretter fly ned, kneppe opp fotposen, åpne opp vinterposen og selene , og så ta med seg babyen...uten at mor har reagert lenge før den tid? Neppe.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #7 Skrevet 15. november 2010 hahaha nei det kan da vel ingen tro at er mulig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå