Gå til innhold

Til deresom har handlet ullribb-bukse på nøstebarn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jeg kjøpe 74-86 eller 86-98 til en helt vanlig gutt i str på 17 mnd? De ser så store ut, blir det seende veldig dumt ut om jeg kjøper 86-98?

Det står på Nøstebarn sine sider at man skal velge 1-2 str større enn hva barnet faktisk er, for å få brukt plaggene lengst mulig, men drukner han da i den? For da er det jo liten vits...

Samtidig blir det jo dumt å kjøpe i 74-86 om han bare kan bruke den et par mnd?

Håper noen her inne har den, og kan anbefale meg noe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kjøpt den største. Buksene er veldig elastiske og kan fint brettes opp, altså varer de veldig lenge.

Skrevet

Jeg kjøpte størrelse 86/92 til min gutt som var ca. 1 år og 2 mnd. Den var veldig stor, men det gjorde ikke så mye, går fint an å brette den opp. Pga. brettekanten nede, så bruker han den på 3. sesongen i år (han ble 3 i august). Superfornøyd!

Skrevet

Da blir det den største! Tusen takk for hjelp! :-)

Jeg har blitt en smule nøstebarngal, så om dere har andre impulser og gi meg, hadde det vært gøy! :-)

Skrevet

Når han blir eldre, er det helt fantastisk med ullfleece-genser til ullribbuksen. Han er så fin i den! I tillegg elsker jeg stillongsene, myke og gode. Og jeg tror vi har hatt ullfrotte-buksene i hver størrelse ca =) Har en lillebror som kan arve alt, så det er jo praktisk> :-) Ikke minst kan jeg skryte av ullfleecedressen som han har under parkdressen!

Skrevet

Er ikke mindre hekta enn meg du ser jeg :-)

Skal ta til meg anbefalningene dine, ullfrottebuksene har jeg ikke prøvd.

Jeg anbefaler i allefall ullpysjen, den er så varm og god! :-)

Skrevet

Min som er 17 mnd bruker 86-98. Den passer akkurat helt fint, og han er en lang gutt. Men spørs om den kanskje blir litt kort på slutten av sesongen. Jenta mi som akkurat har fylt 3 bruker den neste str, den ville vært for stor for han på 17 mnd nå men ikke om noe mnd:)

Skrevet

Hehe, har lagt igjen en god slump penger der. Men det er omtrent de eneste klærne vi bruker nå på vinteren, så heller litt færre, men gode plagg.

Glemte selvfølgelig ullpysjen som er gull =) Lykke til med nøste-shoppinga! =)

Skrevet

Har lest litt her inne tidligere, og ser en del klager på prisen, men jeg synes da virkelig ikke at det er dyrt? Det er jo tross alt ull, og meget pene ullklær også. Og kvaliteten er jo smukk, klærne kan jo gå i arv.

Mtp hva man betaler for bumullsklær på Cubus, synes jeg virkelig ikke at det er dyrt jeg da, men...

Skrevet

Det er mange penger ut med på en gang, men totalt sett tror jeg det lønner seg å bruke Nøstebarn, spesielt dersom en har flere barn. Dessuten er det bruktmarked for N.klær. Lett å gå amok i nettbutikken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...