Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article624156.ece Men det var jo gammelt nytt.. Fatter ikke at folk gidder å betale i dyre dommer for denne møkka:-(
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 For min del er det viktigste at den ikke klør, noe de fleste typene gjør.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Det er jo bare den tipsy kolleksjonens body som er nevnt da, selv er jeg generelt fornøyd med Janus til både liten og stor her i huset...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Ja, det er bare bodyen som er nevnt, men det er jo samme ulla på de andre tipsyproduktene også, så jeg kan ikke forstå hvorfor de skal være bedre. HI
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 Jeg er generelt veldig fornøyd med Janus, men Tipsy-serien krymper!! Bortsett fra krympingen, er jeg fornøyd med den også. Veldig lekre farger/mønstre, da. Men jeg synes ikke den er verdt prisen, mtp kry
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 De vanlige Janusproduktene, inkludert bodyer i 100% ull (til en fornuftig pris!) og div andre produkter, inkludert krinkelulla, er jeg veldig fornøyd med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå