Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Har hatt ymse magesmerter i lengre tid nederst i magen. Er kvalm og urven ganske ofte. Er heller ikke gravid så det kan det ikke være. Har hatt blødninger utenom mensen og venter nå svar på noen prøver fra legen og frykter det verste. Både mamma og tante har hatt underlivskreft:(
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Huff da, forferdelig at du må gå å vente. Har du ikke tatt gjevnlige celleprøver når familien er så rammet eller kom det plutselig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå