Gå til innhold

Er det bare meg?? :)


2prinsesser11og08

Anbefalte innlegg

Ser det er så mange som vet hva den lille blir når den er "ferdig hevet" :) Og det er jo kjempekjekt å vite hva det er og da kunne gjøre seg enda mer forberedt og klar til den lille kommer.

 

Men er det bare jeg som ikke vil vite hva det blir? :)

Er så "gammeldags" at jeg synes litt av spenningen (for meg) blir borte om jeg skulle vist hva resultatet ble :P Vi visste det ikke sist, og vil heller ikke vite det nå. :)

Hadde nok sikkert vært mer praktisk å kunne forberede veslejenta på at det kommer en bror, eller en søster, men tror det skal gå greit å bare konstatere at det kommer en liten baby. :)

 

Er det flere som er like "gammeldagse" som meg og venter på overraseklsen når tiden kommer der eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner flere som ikke ønsker å vite hvilket kjønn de får. Var selv inne på tanken, men synes dete r praktisk å vite, dessuten opplever mannen at han får et nærmere forhold til graviditeten da. En ny baby er spennende nok uansett om jeg vet kjønn eller ikke, et helt nytt menneske å bli kjent med. Sukk...gleder meg :-)

MEN, ser at det er morosmt å ikke vite, så skjønner det fullt ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk vite kjønn både på denne og på forige på UL, men det er ikke noe jeg forholder meg til og gjør meg klar til. Jeg ville vite det for å se om UL og "magefølelsen" sa det samme, men hva det faktisk blir vet vi ikke før babyen er ute. Det fikk v erfare sist, da jr. var jente på 3 UL men jenta hadde tut når den kom ut ;)

Det dummeste jeg hører er folk som har vært på UL og fått vite kjønn, og vips så har magen "fått" ett navn.

Jeg har sagt til barna at legen tror det blir en gutt, men at ingen kan være helt sikker før babyen er ute, så forløpig er det en søsterbror :)

Men jeg synes ikke du er gammeldags, hadde jeg ikke hatt så sterk "magefølelse" på hva det blir denne gangen så hadde ikke vi heller ville "visst" noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg greid å tøyle nysgjerrigheten skulle jeg gjerne ikke visst det denne gangen. Vi har en av hvert kjønn fra før, så praktisk sett trenger vi ikke å vite det. Men begge de to første har ligget slik at det ikke har vært noen tvil på UL. Sikkert spennende å ikke vite også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...