lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 dette er ikke så greit...kan ikke ha sjokkolade i skape,for jeg MÅ da spise heile plata...nå hadde vi ostekake fra farsdagen igjen,jeg MÅTTE spise alt som var igjen..jeg er 10 kg for tung,har så lyst til å gå ned ivekt...men vanskelig å holde seg unna søtt!!! noen som har noen tips til meg??? jeg må vel bare bestemme meg, selvdisiplin!!! tenker også på mat hele tiden..off...skjemmes over kroppen min,det er bare rundt magen jeg har fleske..er 169 cm å veier 81 kg..
Lille C Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Spis mat som stabiliserer blodsukkeret ditt, dvs mer fett og proteiner. Også må du bare bestemme deg for å ikke spise søtsaker i ukedagene Ikke ha noe søtt i skapene!
jordbærsjokolade Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Ikke ha noe søtt tilgjenglig. Rensk alle skapene og erstatt det søte med andre sunne ting, mandler feks (som i store menger er fetende, men likevel sunnere enn sukker), eller gojibær feks. Det er tøft de føsrte dagene, men etterhvert venner kroppen seg til det. Prløv samtidig å kutte ut ris, pasta, hvitt brød og poteter (eller kutt ned ), da blir det lettere. ta deg en kopp te når søthungeren kommer, eller en rute mørk sjokolade(du orker ikke spise en hel plate 80%sjokolade)
kroi Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Har du sjekket ut lavkarbohydratkosthold? Jeg skal ned 30 kg, og er igang med ketolyse. Jeg spiser nesten ikke karbohydrater, men fyller måltidene med fett og proteiner. Lavkarbokostholdet har mange positive virkninger for meg: vektreduksjon blodsukkerregulering syklusregulerende bedre hud bedre fordøyelse bedre/mer stabilt humør helt kvitt søthunger Sjekk ut på lavkarbo.no eller ketolyse.no Lykke til!
Mrs. Bouquet Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 Klarer du først å kutte sukkeret er det ikke så vanskelig å holde seg unna. Kjøpt deg sukkerfri sjokolade til å ha i begynnelse når det verste søtsuget står på. Jeg anbefaler deg å droppe det i helgene også for da vil du slite med sukkerhunger mandag og tirsdag også. Det er ikke så behagelig. Det er enda enklere om du kutter ned på karbohydrater til et minimum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå