Gå til innhold

Igloo troller-posen?


gugg

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med igloo troller posen? Kan den snøres godt sammen oppe? Har virkelig vanskelig for å bestemme meg mellom troller, Voksi urban eller odenwalder... Tenker best om odenwalder, men har ikke sett den i virkeligheten da ingen butikker har den der jeg bor. Den ser ut til å kunne snøres godt sammen oppe og på forumene er de fleste fornøyde. Men det er mange som sverger til Voksi Urban og igloo troller også, så blir ikke klok av dette!:) Noen som vil komme med synspunkter, så blir jeg veldig gla:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte voksiposi jeg da på jenta mi men aldri mer! Noe herk med den knytinga når man har en overtrøtt sur unge. hehe

Har sett på odenwalder og den er så FIN. Spesielt i lilla. Hadde kjøpt den eller lammeskinnspose :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har ingen personlig erfaring, men har mange venninner som bruker Troller Igloo-posen. Den er identisk med Voski Urban (- pingvinputen og pingvinglidelås, pluss at den ikke kommer i så mange farger), men som oftest billigere. Nå har de tilbud på Barnas Hus, så nå er faktisk Voksi Urban billigere. Odenwalder kom dårlig ut i forrige test pga. brannfare med stoffet. Jeg synes den virker for myk og puslete i forhold til Voksi Urban/ Troller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk både igloo troller OG voksi urban. Disse to er som nevnt ovenfor nesten identiske, og her ville jeg bare valgt den du finner billigst, for jeg kan ikke merke noen kvalitetsforskjell. (Og voksi urban har IKKE knyting, det er voksi classic)

 

Vi har valgt troller og urban fordi vi ønsker å bruke dem som soveposer på tur til barna våre. Men som du påpeker så går det ikke ann å snurpe dem helt sammen i halsen. Disse posene er kjempegode, men er nok aller best for litt eldre barn. Vi kommer til å bruke denne posen fra starten av, men må supplere med noe i halsen den første tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igloo troller posen og Voksi Urban posen ER samme posen, faktisk helt identiske, det er bare at Voksi har tatt bort pingvinputa og pingvinene på glidelåsen for at Troller posen skal se litt annerledes ut.

Liker denne posen hakket bedre enn odenwwalder da den kan brukes litt lenger, den kan også snøres sammen i toppen.

Anbefales =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har denne posen, hvordan er selehullene i den?

Har odewalder posen, men selehullene er jo så langt opp at gutten på 2 ikke får pose opp til skulderen engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...