Gå til innhold

Lei av å være så sur!! ;)


Minifrøken

Anbefalte innlegg

Må bare få ut litt damp kjenner jeg... :) Er 5+4 i dag, og merker egentlig ikke så mye til graviditeten så langt bortsett fra at jeg er ganske trøtt på kveldene, hadde det på samme måte sist gang også. Men tydeligvis merker omgivelsene mer.. *kremt*. Fikk kommentar fra samboreren min i går kveld om at jeg hadde vært ganske sur og gretten i helga, noe jeg ble litt overrasket over da jeg har ikke følt det sånn selv.. Men nå tror jeg at jeg skjønner hva han mener - er på jobb og kjenner at jeg bare er så SUR! Skikkelig lei og utålmodig og grinete, må ta meg sammen for at ingen skal merke noe, og så vil jeg jo selvfølgelig oppføre meg ordentlig mot folk da :) Ikke har jeg noen grunn til å være sånn heller.. må bare ta meg sammen!

Blir godt å komme hjem i dag kjenner jeg... Flere som er litt sinte og sure om dagen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he, jeg kjenner meg igjen. Jeg setter mine penger på at du venter ei jente! Jeg var slik i mitt første svangerskap, regelmessig var jeg helt ute og kjøre... Neste sv. skap var jeg "normal", og fikk en gutt. Nå sier min mann at jeg har fått det igjen, og derfor tror jeg det bor ei jente i magen denne gangen også:) Vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere enn meg som ikke er helt stabile i humøret om dagen! ;) Jeg kan ikke huske at jeg følte meg sånn sist; ikke kommenterte samboeren min det heller, og vi har en gutt på snart to år.. :) Artig å høre at du har merka sånn forskjell i forhold til kjønn, det skal bli veldig spennende å se hva det blir - kanskje vi begge to får ei lita frøken denne gangen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner med veldig igjen i dette altså. Må virkelig ta meg sammen... Hehe. Var ikke sånn så tidlig sist, og da fikk vi gutt. Får se da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Spennende! :) Vi får holde hverandre oppdatert etter UL hvis noen av dere får vite kjønnet og har lyst til å dele det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte godt å lese dette, at det ikke bare er meg som er sur og ikke minst hormonell! Jeg tar til tårene for ingenting, gråter minst 5 ganger om dagen og hisser meg opp over bagateller. Stakkars samboer og lillegutt...Kan ikke huske det var slik sist, i alle fall ikke like ille og så lenge. Og da kom det jo en gutt;)

Har vanligvis endel PMS-plager i form av tårer også, så det er vel bare hormonene som nå flommer.. Håper vi alle blir bedre og jevnere i humøret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe:) Beklager at jeg ler, men er slik selv. Tenner på pluggene for den minste ting og tålmodigheten er forsvunnet... Lykke til om dagen, vi får bite tennene sammen å stå i det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+5 og skjønner hva du mener... Min mann sa at jeg ble så fort bråsint på han.. Jeg skjønner jo ikke hvor han får det fra (smile..) så jeg spurte noen flere og de fleste svarte at jeg har blitt mer grinete :/

 

Jeg som vanligvis er så humørspreder! :o Så jeg tar meg sjøl i å smile litt ekstra og prøve å være mer humørsfylt.. :P

 

Ikke så lett men... Vi kan da ikke noe for hva hormonene vil gjøre :/

 

Jeg signerer på jente her.. Jeg tror og har en stor følelse på at det lurer ei jente i magen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...