Gå til innhold

To soverom - 4 barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer egentlig litt på hva folk kommer til å tenke om oss når vi får nr 4 og bor i en 3-roms leilighet. Planen var egentlig å flytte til sommeren når jeg forhåpentligvis er ferdig utdannet og kanskje hadde fått en bedre betalt jobb. Rommet til ungene er ganske stort, og kan deles til to små, men nå som de er så små har vi valgt å ha ett hvor de kan få utfolde seg, og de leker stort sett med de samme lekene. Nå må flytteplanene utsettes til etter permisjon. Det vil si at vi ihvertfall må la ungene dele rom i nesten to år til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en ting er hva folk kommer til å tenke. en annen ting er hvordan det er for dere og ungene, rent praktisk. det er det som er det viktige her

Skrevet

4 unger på samme soverom? Det høres noe trangt ut....

Skrevet

nja, jeg tenker vel at det høres litt trangt ut, men så lenge ingen av barna er så store at de trenger litt privatliv er det vel ikke noe problem.

Skrevet

Viss rommet er så stort at en kunne delt det i to, så er det vell ikke ille? Babyen kan dere jo ha på deres rom, og ingen hadde reagert om to barn delte ett rom, så om 3 barn deler ett stort rom, så må vell det være like ok :)

Og viss dere synstr det er greit å ha det sånn, så er jo det det viktigste.

Hilsen 5 barnsmor, som har stort hus nå, men hadde kun ett soverom til 3 barn for 5 år siden :)

Skrevet

Vi bodde 7 mnd med 8 barn i en leilighet på 40 kvm og bare 1 soverom, så et par år med 4 barn og to soverom burde da gå fint. :-)

Skrevet

Her ventes nr 3 og vi har kun 2 soverom her vi bor nå. Det blir 5 stk på 2 soverom.

Skrevet

hoho, godt det ikke bare er oss :) Vi venter barn nr 3 og har også bare 2 soverom. To barn deler og nr 3 skal sove inne med oss når den tid kommer. Går helt strålende, men må si jeg gleder meg til å få et hus med flere soverom. Hater å ha pcen stående i stuen ;)

Skrevet

Takk for svar alle sammen:) Beundringsverdig oktaviastar:) Vi tenker jo at det på en måte er litt trangt her, men det går bra liksom.

Denne babyen var ikke helt planlagt, og har vurdert fram og tilbake å ta det vekk, men greier det ikke. Så da får det bare bli trangt noen år:)

Skrevet

Hei hi,

Det går kjempe fint. Vi bodde 7 mnd på ettroms med en baby. Hehe, prøv på det du ;)

Hva folk tenker driter du i, det er dere som skal bo der og så lenge dere trives og ungene har det greit. So what.

Skrevet

Ettroms med baby er da helt vanlig. Kjenner tre par som bodde på ettroms til eldstebarnet var opptil flere år. og et av parene fikk nr. 2 også mens de bodde på ettroms.

Skrevet

Dette er ikke noe problem hvis de ikke holder hverandre våkne.

Skrevet

HI

De tre vi har sover godt når de først er sovnet. Hun i midten vil gjerne drøye lengst mulig før hun sovner, og hvis hun greier å få med seg storebroren på tøys og tull, kan leggingen ta lenger tid enn jeg egentlig ønsker. Men som regel er han så sliten at han helst vil sove, og da er alle sammen i søvn fra 20- 07, og det er vel ganske normalt tror jeg.

Ettroms kan kanskje være hakket værre, siden da er det jo ikke rom for voksentid etter ungen har lagt seg heller. Da sover vel alle på stua? Men det gikk sikkert bra det også ja:)

Skrevet

Hvor mange kvm bodde de på da? Ikke mindre enn oss tror jeg:p .. hehe.

hilsen ettromsdama. :)

Skrevet

je og sønn bor på 2roms (ett soverom). 35kvm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...