Gjest vinterbrud Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Jeg er så fornøyd nå som jeg ikke har gjeld på badet mitt mer.Det er deilig å ha betalt det ned. I det siste har jeg betalt endel ekstra på lånet for å bli kvitt det,og i dag har jeg betalt resten. Nå har jeg bare boliglånet mitt,og godt er det.Det skal bli godt å spare noen hundrelapper i måneden på å slippe å betale regningene på badet mitt. Det føles godt å bruke litt av etterbetalingen fra nav på å bli kvitt gjeld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå