Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Er det noen som vet om det finnes noe register på nettet hvor en kan finne ut om noen er død? Jeg leter etter opplysninger om en gammel mann som jeg ikke vet om er i live lenger.
Sweet Amber Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Det finnes ikke noe slikt register på nett, men du kan ringe folkeregisteret, de finner det lett:)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Men de har vel ikke lov å si noe..??..
Sweet Amber Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Jo...Si hvem du er og hvorfor du lurer så forteller de deg det. Har foretatt den samme tlf noen ganger da jeg forsøkte i inndrive gamle pengekrav for en bedrift jeg jobbet for. (mistanken var rett, så ikke rart de ikke betalte;D). Trengte ikke å bevise hvem jeg var, men de skulle vite hvorfor jeg ringte.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 Får jeg vite det hvis jeg sier at han var naboen vår da jeg var tre år, og han forgrep seg på meg? Dette prøver jeg nå å bearbeide i terapi. Det ble aldri noen sak av dette, men vi flyttet og har ikke hatt kontakt med ham siden så jeg vet ikke om han lever. Håper han er daud!!! Men jeg får vel ikke vite det om jeg presenterer meg på denne måten. Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 Du kan jo si at du vil kontakte han for å prate om det? Eller at vil prøvde å reise en sak mot han nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå