AnonymeAnine Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Er det noen her som har tatt ringtesten, da? Den viser jente på meg når jeg sjekker over magen. Tror helt sikkert jeg prøvde på de forrige svangerskapene også men kan ikke huske hva den har vist så jeg vet ikke om det har stemt i så fall:-) Uansett så har jeg en gang for maaaange år siden blitt spådd to gutter og en jente på håndleddet. Noen erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå