Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Sitter her med en vond klump i magen etter å ha plaget meg selv med å se igjennom sambos gamle bilder. Han har dem liggende på pc vi begge bruker og tror ikke han bryr seg om at jeg ser på dem. Da jeg var bortreist her for et par helger sien, hadde han ryddet i bildene og sa han hadde slettet masse bilder av han og ekskona og sånn. Endel har han jo tatt vare på i forhold til barnet sitt. Mange av bildene var bare av barnet hans og, men så vondt å se huset vi bor her sammen i, med andre møbler og saker... Oppusningsbilder fra da de kjøpte dette huset. Bilder av ekskona og barnet... Hanhar helt sikkert spart på noen bryllupsbilder og, men de har han hatt vett nok til å sjule for meg ihvertfall. Jeg vet det er dumt av meg, og jeg vet han har all rett til å spare på bilder. Har jo spart noen får bilder av eksen og vårt barn og. Bare gjør så vondt i blandt. Tenker på alle årene han hadde med ekskona, alt de gjorde sammen, ferier... Kan ikke for at jeg tenker at han hadde det bedre før han traf meg. Fler venner og me sosialt liv (enda jeg vet han ikke er den veldig sosiale typen) :-( Hvordan takle på en bedre måte at han har htt ett liv før meg?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Har dessverre ikke noen råd å gi deg da jeg sliter med det samme selv selv om jeg selv har et forhold bak meg på 17 år (gift 13 av dem og 2 barn) Jeg har alltid vært sjalu av meg og det gjør innmari vondt. Mye av grunnen er nok at jeg har vært utsatt for utroskap. Men har alltid vært sjalu så lenge jeg kan huske.
nasse nøffen Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 jeg har det heldigvis ikke som deg,men ville nok følt det sånn om min mann hadde hatt bilder lagret på pcen. vi er alle forskjellige, så noen reagerer på ting andre ikke reagerer på. jeg selv har jo album m min eks, og vårt barn, men min samboer bryr seg ikke om sånt i hele tatt... han sier alltid, at det er jo en grunn til at d er en x.. men jeg da, er jo helt idiot, min sambo mistet pappaen sin ett år ca før jeg traff han... og på dødsannonsen står jo navnet på exen.. ( de har ikke felles barn) jeg synes d er ille jeg, at ikke jeg tok del i dette med han,,og at mitt navn ikke står der. men ser jo selv at jeg er sprø.. hehe synes du skal tenke at det er jo en grunn til at han nå ikke er sammen m henne... og han tenker ikke på dette som du gjør.. han er ferdig med henne, og de bildene er bare minner om en tid som er forbi, noe han helt sikkert er glad for idag. han fant jo deg=) men helt ærlig, synes du kan be han ta bildene vekk fra pcen da, det synes jeg.. han kan jo legge de på en cd, som sønnen kan få
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Åh ja da hadde jeg nok blitt sjalu selv, om ekskonas navn sto i dødsannonsen! Samboers pappa er også død. Døde mens de var gift. Men jeg har aldri sett noen dødsannonse, så tenker ikke på det. Kunne blitt gal iblandt av å tenke på han og eksen og barnet og huset... Men han sier det samme som din, at det er en grunn for at det er slutt. Vet han ikke ville tatt i henne med tang mer... Noe overdrevet, men ikke langt fra sannheten heller! Hun kommer fra ett land langt borte, og tar meg ofte i å tenke at han sikkert synes jeg er kjedelig. Ikke spennende nok. Jeg kommer ikke fra noen spennende, fjærn kultur som jeg kan introdusere han for. Han har også nevnt et par ganger at han traff mange spennende, fine mennesker der nede som har savner. Nei jeg visste ikke at jeg var så sjalu... Og det værste er at han er den typen mann du virkelig kan stole på. Er ikke så sjalu i forhold til andre damer og er ikke spesielt redd for at han skal være utro. Er jo bare så dumt!! :-( Jo kommer vel til å be han fjerne bildene. Han kjøpte en ekstra harddisc for noen mnd siden. Kan vel legge dem der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå