Gå til innhold

tips til en som svetter ekstremt mye. ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har prøvd de fleste deoer. har prøvd en sprideo fra legen. men fungerer ikke..

vurderer å høre med legen om å fjerne svette kjertelen under armene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bli henvist til hudspesialist.... det finnes medisiner som kan hjelpe også, men de får man bare på registreringsfritak, og botoxinjeksjoner kan hjelpe.Operasjon gjør man helst ikke, siden bivirkningene er så mange.

Skrevet

koster dette noe??? jeg vil så inderlig gjøre noe med dette..

Skrevet

Hei,Jeg har tatt en slik svetteopr.hos en plastisk-kirurg,eneste bivirkningen er at jeg ble tørr under armene. De kaller det faktisk "svettsuging" :) Og det er veldig mange som gjør dette. Min mann har også tatt denne opr.og vi er veldig fornøyde:)

Skrevet

behandling er gratis i det offentlige, om du bor på østlandet er rikshospitalets hudavdeling gode på dette.

Skrevet

Jeg husker at ei venninne brukte noe som het Yerka eller noe sånn.....som var veldig effektivt. Tror de solgte det på vita el. Dette er mange år siden så vet ikke om det fortsatt finnes...men kanskje verdt et forsøk?

Skrevet

Jeg og min mann bruker Yerka,og vi er tørre og luktfrie :)

Skrevet

mye koseter yerka?? hvordan fungerer det?

Skrevet

Har du noen form for hormon-prevensjon? Isåfall kan det være derfor, men det burde legen din informert deg om.

Jeg var sånn da jeg gikk på p-sprøyte. 2 mnd etter jeg sluttet på den, var det vekk.

Men da svettet jeg over hele kroppen, ikke bare under armene...

Har ingen gode råd til deg, annet enn å snakke med legen på nytt, og kanskje ta en blodprøve. Det var sånn jeg fikk mitt svar.

Lykke til :)

ps. De har "svette-puter" på apoteket som selvkleber seg fast i tøyet du har på, så syns det ikke at du svetter under armene.

Skrevet

går ikke på noe prevansjon nå.. hatt svette problemer i snart 10 år.

har ikke problemer med at det syns men det lukter.

Skrevet

kjenner en som fikk gjort dette privat (det er så lang venteliste). Veldig fornøyd.

Skrevet

Man bruker det under armene...som en deo tror jeg (men er ikke sikker)....Hva det koster aner jeg ikke, dessverre. Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...