Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Lurte bare på om du har tips til julekos til barnehagen? Tenkte kanskje å bake et eller annet å ta med til de ansatte som en liten førjulshilsen, men så hadde det vel vært kos for barna med et eller annet også? Noen tips?? Julemuffins som er lette å pynte for oss som ikke er fullt så kreativ?
Villa Perlesukker Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Jaaaaa.... muffins eller du hva med å pynte pepperkaker? Det er ikke så vanskelig... Jeg skal ha juleverksted med 16 jenter på onsdag og et lite på søndag... det kommer en del tips på bloggen min etter det... Men du en annen ting som er IN.... cakepops...jummmy.... hihi
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 15. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2010 Så de flotte Hello Kitty popsene på bloggen din ja Tips til andre pops? Litt mer "gutte-pops"? Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå