Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Håret mitt er blitt kjempefett etter at jeg sluttet på pillen og ble gravid. Må vaske det nesten daglig. Jeg prøver å la være å vaske det for ofte, men det går nesten ikke lengere. Jeg kan ikke komme på jobb med langt fett hår. Dette har virkelig blitt ett kjempe problem for meg. Noen som har gode tips og råd? Tar i mot alle råd med stor takk.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Jeg har også hatt det sånn noen uker. Men nå nærmer jeg meg halvveis i svangerskapet, og det begynner heldigvis å bli bedre. Jeg har også mistet mye hår, og det begynner også og bedre seg. Det er nok hormoner, og de kan man ikke gjøre så mye med.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 ikke masser hodebunnen når duvasker,det skal visst sette igang talgproduksjonen som gir fett hår.og ikke ha balsam i hodebunnen heller... kanskje skal du snakke med en frisør og få i rett shampoo og balsam for ditt hår?
Lilleleen Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Slik hadde jeg det også i svangerskapet. Jeg måtte vaske håret hver eneste dag og det kunne se fett ut igjen på kvelden. Det jeg gjorde var at jeg brukte balsam kun i tuppene og jeg satt opp håret i hestehale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå