Gå til innhold

STONZ

mamma til tre nydelige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei jente som skal i bhg etter nyttår, hun kan ikke gå eller krype blir 1år den mnd hun begynner i barnehagen...

Så jeg lurer på om noen har noen erfaringer med Stonz? Bør man ha disse linerz inni nå på vinterstid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg brukte Stontz. Kjøpte ikke lierz men kjøpte tykke termoullsokker i str.45, tovet dem godt i vaskemaskinen og klippet til og hadde neri. Kostet meg bare en femtilapp og holdt ungen god og varm!

Skrevet

Jeg har gode erfaringer med Stonz, kjøpte ikke linerz, men brukte vanlige tjukke hjemmestrikka ullsokker inni. Det har holdt begge barna mine gode og varme.

Skrevet

min yngste hadde Stonz før han begynte å gå, men etter en halv formiddag i barnehagen var det slitt hull på tåa på begge skoene, for han krøyp jo som en rakett over bakkar og berg i barnehagen! Brukte regnsokker med raggsokker inni etter det, funker mye bedre, og billigere også:)

Skrevet

Brukt Stonz til de to minste. Har kun brukt hjemmestrikket ull inni. Ulempen er at de sklir litt av.... De ansatte i barnehagen til mini ville helst at jeg kjøpte vintersko til mini, fordi Stonzene sklir av.

Går an å kjøpe billigere (og like gode) varianter på butikker. Barnas hus har reima til 200 kr(De ser veldig OK ut...) og Refleks har noen til 99 kr! =)

Skrevet

så bra at det er gode erfaringer hos de fleste av dere :) var faktisk barnehagen som anbefalte de til oss siden hun ikke kan gå eller krype...

Syns de til reima så så glatte ut når de ikke hadde det sjure under , men mulig det er bare meg

Skrevet

Her brukte vi Stonz hele den første vinteren hvor hun var ute og stabbet rundt (nettopp lært seg å gå)- kjempefornøyd med dem, og opplevde ikke at de datt av=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...