Gå til innhold

Alva, er du alltid her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes du dukker opp uansett når jeg er her inne. Har du ikke noe annet å finne på, eller er du lønnet av DIB?

Mener jeg har sett at du har fire unger, hva gjør de når du sitter her inne støtt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor det? Det var et seriøst spørsmål, er det ikke lov å spørre?

Skrevet

det må vel være lov å spørre???

Skrevet

Men du er jo her inne samtidig,-det betyr jo at du er her like mye da jo..hehe

Så da kan du igrunnen bare stille spørsmålet tilbake til deg selv;)

Skrevet

Får 1 mill i året for å dibbe, og ungene står bundet utenfor huset for å lufte seg når jeg dibber. Sånn at jeg får fred.

Noe mer du lurte på? Da kan du evt sende en PM.

Skrevet

Bra svar Alva :)

Du vet, vi med litt flere unger enn gjennomsnittet (jeg har 5) skal ikke ha tid til andre ting enn barna ;)

Skrevet

HAHAHA,you go girl!

jeg blir glad av å se innlegg og svar fra deg jeg Alva,fordi jeg synes du bestandig kommer med så mye fornuftig og er reflektert,samtidig som det er saklig.

jeg er en sånn en som blir revet med og stormer frem (om jeg virkelig brenner for noe iallefall)og da sier man ikke så veldig mye klokt hele tiden!

blir du aldri revet med og ubetenksom du?iallefall så skal du ha all ære for å bestandig ha et godt svar!:)

Skrevet

Kjære deg Alva, det var da ikke noe negativt ment. Ser ingen grunn til å sende deg pm av den grunn.

Jeg er ikke her så ofte selv derfor stusser jeg over at du er her hver gang jeg er innom, derfor var det jo bra teit å si at jeg skulle spørre meg selv du smartingen som foreslo det.

Også er det masse "heia Alva" og "bra Alva" så du har jo tydeligvis litt av en fanklubb her. (Og neida jeg er ikke misunnelig hvis noen lurer

Skrevet

Den der henger ikke på greip.

Hvorfor skrev du ett sånt innlegg da? Virka ikke akuratt som du var ute etter å rose henne i ditt hovedinnlegg.

Må huske på at "alle andre" skjuler sg bak anonym knappen (meg sev inkludert) så da er det jo vanskelig å se hvor mye alle andre er her inne.

Skrevet

Hadde jo ikke fått 1 mill i året uten fanklubb skjønner du vel?

Ellers kan jeg være seriøs også. Om du oppriktig lurer på hvor barna mine er nå, hvorfor jeg er her akkurat nå osv, kan du faktisk sende meg en PM.

Til du lenger oppe. Jo, jeg blir både kvass og litt usakelig jeg også til tider, men faller vel lettere hen til å bruke herskerteknikker enn å brøyte på når jeg blir sint nok ;-) Ikke noe jeg egentlig er noe stolt over, men de færreste kan vel med hånden på hjerte si at de aldri noensinne blir litt ufine i måten de uttrykker seg på. Jeg på ingen måte et unntak.

Skrevet

Privat Melding

Du klikker på nicket og trykker på "send melding", så kommuniserer man direkte med kun den ene brukeren. En fin ting å gjøre dersom man har et spørsmål til kun en person.

Skrevet

<3 Alva <3 Synes du er fin jeg! Stå på :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...