Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Funnet ut at vi kan få tatt det på japan foto. Men hvordan fungerer det egentlig? Får jo vite det når jeg skal ta det, men hvordan var det når dere tok det?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Du må gjerne holde barnet på fanget foran deg og evt få en hvit plate bak som bakgrunn. Heldigvis er det jo digitalfoto så man tar flere bilder og velger et hvor man ser alle ørene og ikke gliser for mye :-P Med førstmann måtte vi ta passfoto i fotoboks - det var litt av en jobb! (svett!) En lang periode etter at de nye amerikanske kravene kom ville ingen fotobutikker ta det fordi det var så mye jobb, men nå gjør de det heldigvis igjen.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 man setter seg på en stol med babyen på kneet.du sitter på skrå slik at du ikke blir med på bildet.så tar de bildet!de tok froskeperspektivbilde av min sønn,så han så ut som en kjempefeit ball! ikke så vakker nei...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 hehe, ja det kan bli spennende dette Han er heldigvis ikke nyfødt da og kan sitte på fanget når jeg støtter. Da blir det vel litt lettere
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 med baby, så legges ungen rett og slett på gulvet for å få tatt bildet. Enkelt og greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå