Gå til innhold

Tutekoppen lekker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en slik dryppfri Avent-kopp. Vi har hatt den en stund (ca. 3 mnd.) og selvsagt demontert og vasket den ganske mange ganger. Har dere noen tips til hvordan jeg skal unngå søl? Eller blir den bare dårligere etter en del bruk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss er det slik at når mini suger, så blir det alltid litt vann som blir liggende igjen i tuten, dvs innenfor den gummiringen på innsiden. Og når han da snur på koppen, så drypper den. Men hvis det ikke blir liggende vann der, så er den dryppfri. Tror ikke det er noe å gjøre med det

Skrevet

Takk for svar :) Mulig at det er det som er problemet her også... Det er jo så mye morsommere å riste på koppen enn å drikke av den ;)

Skrevet

Bytt til Bambino, de er 100% tette uansett om de blir ristet eller ligger på hodet i timesvis. Enklere å ha med å gjøre er de også da de bare består av kopp og lokk, ingen gummidings eller annet.

Skrevet

Får man rengjort dem ordentlig da? Hvis de bare består av to deler?

Skrevet

Har 2 aventkopper og de er like håpløse begge to, og har alltid vært det.

Byttet til Tommee Tippee, den funker kjempebra, helt tett.

Skrevet

Å ja da. Bambino er laget på en halt annen måte, så rengjøring er ikke noe problem.

Du får dem hos Coop og Rimi.

Skrevet

Har samme erfaring selv, dessverre:-( så jeg har bare sluttet å bruke dem...

Skrevet

Tupperware sin synes jeg er best. Den kan deles i tre deler og alt vaskes i oppvaskmaskin. 149 kroner bare :-)

Skrevet

Vi har kastet alle avent koppene vi og...

Bambino koppene holder tett!

Skrevet

Avent sine håpløse kopper heter det vel, er helt tullete..Bruker Tommee tippee :) Funker som bare det, ikke noe søl...Er godt testet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...