xxxc Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 trenger bare litt hjelp/tips. OG gir dere takkekort til de dere bare fikk telegram fra??og hva skriver dere da isåfall?
Absolutt mamma Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 I takkekort skriver vi tusen takk for gaven, men nevner hva vi fikk. Synes man skal nevne hva man har fått, det er så mye hyggeligere for de som har gitt. Får vi telegram skriver vi takk for oppmerksomheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå