Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Hei. Vurderer å søke på dette neste år. Har tre små barn i bh alder, og jobber ved siden av. Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Hei! Jeg begynte på førskolelærerutdanning , deltid i høst! Jeg har 1 sønn på 2,5 år og er gravid med termin i mars. Det funker kjempe fint! Går på skole hver torsdag og fredag og jobber mandag tirsdag onsadag. Ingen problem. Har aldri lengre dager enn halv 3, selv om det står oppført at vi har timer til kl 17. er det ingen som har det . Alt som lærerne går igjennom i undervisning blir lagt ut på et nettforum, så om du velger å ikke komme på en undervisning av en eller annen grunn er ikke det krise i det hele tatt. Jeg kunne ikke tatt et bedre valg!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Takk for svar;) Fint at det er mulig å jobbe ved siden av.Hvor mye jobber du hjemme med skolearbeid? Jeg tar to fag nå, så jeg blir ferdig med generell st.kompetanse og jobber 80 prosent ved siden av. Men skulle gjerne hatt noen flere timer i døgnet til å rekke alt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå