Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Hvis noen vil selge den for en billig penge eller noe - er jeg interessert! )
Stjerne37 Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Ombestemt meg,du kan få den,men betale eventuelt porto.Bor på Lillehammer.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2010 Oi, så UTROLIG hyggelig av deg! ) Tar gjerne imot=) Hva er porto på?
Stjerne37 Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 Er snart jul vettu:)) Aner ikke hva porto er på,men det kan jeg sjekke ut.Kan ikke være all værdens,er bare en bok. Sender deg en meld når jeg vet prisen så avgjør du om jeg skal sende eller ikke,ok?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2010 Hehe, koselig Skal nok uansett ha den - vært inne på tanken om å få tak i denne boken i flere mnd nå. NÅ må jeg sette igang så kanskje noen kilo forsvinner før jul Lillehammer blir litt langt unna å kjøre - og mye dyrere, hehe Kan gjerne sette inn penger idag også jeg - så får du penger ila kanskje morgendagen? Jeg er ivrig! hehehe ;o)
Stjerne37 Skrevet 15. november 2010 #8 Skrevet 15. november 2010 Jeg gikk ned 15kilo på 2.5mnd,men jeg hadde litt å ta av da hehe,flott kur syntes jeg.Fint hvis den kan hjelpe andre også) Send meg navn og andresse på pm nå så sender jeg boka når jeg skal til byen nå snart.Pengene kan vi ordne siden.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 15. november 2010 Oi, morro å høre at det har funket på andre og! Jeg vil gjerne ned ca 25kg. Men fornøyd med 15kg. Så, håper det funker! Navn og adresse er sendt. Jeg skal forresten også sende e-mailen min til deg. Jeg er ikke så ofte inne på DIB mer, men alltid på e-mailen og sjekker. Greit å ha den adressen så du får pengene for portoen =) Sier bare tusen takk jeg )
Stjerne37 Skrevet 15. november 2010 #10 Skrevet 15. november 2010 Da har jeg skrevet det ned,sender i løpet av en time:) Husk å gi kuren litt tid og drikk for all del mye vann.Masse lykke til:)) Vi skrives hehe,klem så lenge:))
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 15. november 2010 #11 Skrevet 15. november 2010 Go for it, sier jeg bare! Kjøpte boka selv forrige uke og har nå drevet med ketolysekuren siden torsdag. I dag morges hadde jeg allerede gått ned 3,2 kg :-) Skal selv ned ca 25 kg... Har ikke vært sulten hittil og jammen er jeg ikke kvitt all lufta i magen også! Bare det er verdt strevet. Lykke til!!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. november 2010 Forfatter #12 Skrevet 15. november 2010 Oi, så fantastisk å høre! Gratulerer til deg - er dette den "første" kuren som funker eller er dette rett og slett første gangen du prøver en kur? For meg er det første gangen jeg skal prøve og har funnet ut at jeg tror den vil være den beste, sammen med mosjon. Kiloene etter Daniel er fortsatt på kroppen, de etter Jonas er borte da.. Tenkte å begynne ifjor, men satset først på svangerskap og tenkte å ta ketolysekuren når tiden var inne. Og NÅ.. NÅ! Nå er jeg motivert til å få av meg noen kilo! Utrolig godt å høre at det funker for andre! ) Krysser fingrene for deg også ) Masse lykke til videre:o) (Å bli kvitt liuft i magen høres jo ut som en seier i seg selv )
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 15. november 2010 #13 Skrevet 15. november 2010 Jeg har prøvd Grete Roede før, med stort hell. Men så traff jeg min tilkårede og gikk opp igjen sakte men sikkert. Har ikke trent siden jeg ble på vei med første mann, så nå er jeg tilbake til utgangspunktet jeg hadde før jeg begynte på GR... Har en fysisk jobb, så jeg har tenkt at det er på tide å utnytte det for alt dét er verdt! Sammen med litt mosjon, tror jeg det blir en suksess. Lufta i magen er borte sammen med den hersens romlinga. Det rare er at jeg tålte overhodet ikke egg av en eller annen grunn før kuren, men jeg har faktisk spist egg nå uten å få ubehag. Og jeg er overhodet ikke sulten! Det er alt i alt en helt fantastisk følelse... Anbefaler deg et par blogger om lavkarbo: http://www.jannekristin.com/ketolysekuren/ http://lenabeatrice.net/ Mange fine tips og oppskrifter der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå