Gå til innhold

Hvor har du kjøpt din varme og gode vinterjakke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en deilig vinterjakke i størrelse XL.

Jeg har ikke råd til de dyreste og beste jakkene, men tenkte jeg kunne "strekke meg" til ca 5-600 kr.

Noen som evt. har en link til en nettside hvor de selger fine, enkle og ikke minst varme jakker?

Kanskje er det noen her som jobber på feks. Vero Moda, H&M, B young, Sorbet, Vila osv, som har en god jakke på markedet? Eller vet om det kommer inn noen nye jeg bør sjekke ut?

Hilsen en som er livredd for å fryse, og hater å gå rundt i butikker;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den ene de har på Cubus er fin. Men den blir kanskje litt for dyr for deg. Jeg betalte 550 kr for den, men det var med 20 % avslag, så den er litt dyrere enn det til vanlig. Men kan hende den dukker opp på salg etterhvert. Vet ikke hvor slank/stor du er. Men på Vero Moda, så selger de ganske lik den jakka jeg kjøpte på Cubus til 300 kr. Jeg kunne ikke kjøpe den er desverre, fordi de var for små i størrelsen.

For å si det sånn, så passer jeg M på Cubus, men ikke XL på Vero Moda, så det sier sitt om stølrrelsen...

Skrevet

Jeg er en Large, men liker at det er pusterom. Jeg er ikke en som åler meg inn i en størrelse for å si det slik:)

Finner jeg en jeg liker som er en 100 lapp eller to dyrere enn det jeg i utganspunktet så for meg, så er ikke det krise. Det ender vel likevel opp med at når jeg først er på shopping, så kjøper jeg et par plagg ekstra. Hehe..

Jeg har råd til det, men liker å ha litt på kontoen i tilfelle det skulle dukke opp noe:) Gammel og god vane.

Jeg får dra meg ut på et senter i løpet av de neste dagene, så forhåpentligvis finner jeg en god jakke. (Og kanskje en kjole og noen sko:p) Takk for svar!

Hilsen frysepinnen, men ikke gnieren:)

Skrevet

Og forresten så mente jeg at jeg ikke kunne ta meg råd til de ordentlig dyre. De som koster 1-3000 kroner:)

HI

Skrevet

Bergans sin koster 3000,- mener jeg! Veldig gode :)

Selv har jeg en Canada goose (kjøpt i USA så halv pris), hadde aldri kjøpt den til full pris (7000) her!!

Skrevet

Tror jeg kjøpte min på cubus, men det er nesten 10 år siden så det hjelper vel ikke så mye. Ellers er det beste for å ungå å fryse å ha ull innerst fra topp til tå. Da trenger du ikke noen spessielt varm jakke.

Skrevet

Kjøpte en utrolig deilig dunjakke på Catch, halvlang som varmer godt nedover lårene når det blir kaldt, var heldig og fikk min da de hadde 30% i hele butikken, men normalpris var 999,- Hadde kjøt den til den prisen også, for den er absolutt verdt pengene! :)

Skrevet

Jeg fant en slik boblekåpe til 300 kroner på Byoung som er veldig fornøyd med....er høygravid og den passer kjempe bra enda :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...