Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Hallo alle sammen.! Jeg har ett stort problem med at jeg har mye sex lyst, men det gjør bare så immari vondt.! Mannen min avsluttet samleie i kveld fordi han så på meg at det ikke var godt. Da jeg tenkte at det kanskje ble bedre etter hvert. Det er kjempe ubehagelig og svir på en måte i kjeden. Noen tips om hva dette kan være, og hvorfor det er sånn.?
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Kan jo hende du har en urinveisinfeksjon eller noe.. det kan jo gjøre veldig vondt!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Hei Hi... Jeg er bare i uke 20, men jeg har det likt som deg. Det er trangt og smertfult ved samleie, og jeg føler meg helt utenfor. Var ikke slik før jg ble gravid. Babyen min ligger litt langt ned i bekkenet, men vet ikke om det er derfor dette skjer? UVI har jeg i hverrtfall ikke. Tenkte og ta det opp med legen min ved neste besøk. lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Hi her.. Takk får svar. Det er nok iallefall ikke UVI, jeg er i uke 36+6 og mini har ikke festet seg enda, og tror ikke han har planer om å gjøre det helt enda.. Tenkte jeg skulle ringe til Legen i dag får å spørre om noen andre ting, så kan nok ta dette opp også.. Får krysse fingrene får en haste time:)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 fint om du kan si hva han mener det kan være lykke til i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå