Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Hvorfor får ikke dere sove i natt da? Hatt en drittdag!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 har en liten gutt som henger i puppen og nekter å sove :S du da?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Jeg som har skrevet innlegget under her, ferska kjæresten min i å ha en datingside og får rett og slett ikke sove ;(
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 Jeg får nok sove hvis jeg går og legger meg, men jeg vet at da jeg MÅ opp med småen blir de ikke tid til annet en han... SÅ jeg benytter jeg av kvellene..
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #7 Skrevet 15. november 2010 Har vært våken i nesten 24 timer nå? er det mulig??
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #8 Skrevet 15. november 2010 lillesnuppa her har høy feber så jeg er litt bekymra.. Vurderer å ta henne opp å sjekke for utslett osv. Kanskje hun skal få sove i senga mi i natt sammen med sønnen min som tok mandlene for noen dager siden. Nå følte jeg meg veldig overbeskyttende her
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #9 Skrevet 15. november 2010 gravid. får ALDRI sove på nettene lengre. er ikke langt på vei heller, bare 23 uker! ærsj, ingen gode sovestillinger, ligger bare å stirrer i taket og får vondt i magen. X_x sovner på morrakvisten og tar smålurer på dagen når jeg greier det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå