Piny Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 skal handle inn litt slike små ting og lurer på hvor bør jeg gå?? både med tanke på kvalitet men også med tanke på penger da det begynner å skrante litt på grunkene etter alle innkjøp nå-------
Babyønske �� Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Kluter får du billlig mange steder. Sparkjøp f eks. Princess og Kid har også som ikke er altfor dyrt. Er flasker og pumpe du allerede vet du må ha, eller kan du vente med det til du ser om du får behov for det? Jeg ventet med pumpe til etter fødsel, fikk ikke det store behovet, men kjøpte en manuell etterhvert. Ble ikke mye brukt, for gutten min ville ikke ta flaske.
Piny Skrevet 15. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2010 takk å takk. nei vet ikke om jeg må har flasker og pume men er det ikke ok å i ha noen flasker og smokker etc i bakhånd rett etter fødsel??
Babyønske �� Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Smokk kan være greit å ha ja. Jeg hadde riktignok også et par små flasker på lur. Jeg er litt kontrollfreak så var ikke helt komfortabel med å kanskje måtte sende pappaen ut på shopping på egen hånd :-). Derfor kjøpte jeg et par flasker. De ble ikke så mye brukt når han var baby, men er blitt brukt senere. Den ene var Nuk, som også kan brukes som tutekopp senere. Ang pumpa, så kan du jo se deg ut en, og så evt sende noen avgårde å kjøpe den om det skulle vise seg å bli behov rett etter fødsel. (Sånn hvis du ikke er i form til å shoppe selv.)
Piny Skrevet 15. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2010 takk for tips!! da blir det nok en tur på kid da jeg ikke vet om noe sparkjøp i nærheten..... :-) Ha en finfin mandag!!
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 Plukket opp litt tips her jeg og Takk for hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå