Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Alder og hvor mange barn. Noen som vet, rop ut:) - Overlord (du med gulesider mannen?) - Villa Perlesukker (du har blogg? Tror jeg har vært innom noen ganger) - Sommerbarn 2010 (har for meg at du har en blogg..) - ano-mum (tror du er ganske ung mor, virker veldig positiv:) - Most fruitful yuki - mpb<3 (kranglete..)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Og der var du meldt til moderator.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 Tror vel litt av poenget med forum er at folk skal ha muligheten til å være anonyme...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 Alder og ant. barn forteller en ikke så mye da. Man vet ikke hvem den personen er, hvor i landet de befinner seg, hva dem jobber med osv. Men driver en å samler på slik informasjon, som en annen stalker, for så å legge sammen og linke opp, da er det jo noe helt annet, og noe som bør unngås.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #6 Skrevet 14. november 2010 Vil en finne ut noe om et person, så er det jo bare å søke på innlegg som personen har skrevet, og så finne ut ting om personen. Det er derfor jeg poster mest på anonym forumet, fordi jeg skal kunne ytre meg, uten at folk vet hvem jeg er...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #7 Skrevet 15. november 2010 Vel,kanskje du bare skal finne de og sende de en pm og spørre direkte!!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #8 Skrevet 15. november 2010 Du ønsker å vite mer om folkene bak nickene, men selv er du anonym?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #9 Skrevet 15. november 2010 Alt jeg ønsker å vite er alder og hvor mange barn, det "avsløres" uansett i andre innlegg siden disse er folk som ofte skriver hit.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #10 Skrevet 15. november 2010 Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor dette skulle være så interessant.. Det virker jo som det er rimelig viktig for HI også.. Fritidsproblemer kanskje??
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #11 Skrevet 15. november 2010 jeg vil vinne 31 mill i lotto.jeg vil jeg vil jeg vil. fint, da vet vi hva hverandre vil.
Villa Perlesukker Skrevet 15. november 2010 #12 Skrevet 15. november 2010 Jeg har sammen med min forlovede ( gulesider) 4 barn. Du kan se det på min blogg. Jeg er 35 år og ser ut som et takras. Mitt nick var før gulesider og flokken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå