Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Jeg er sosionom, jobber på NAV og har 380.000 kr i årsinntekt. Jeg har erfaring fra psykiatri, sosialtjeneste, rusomsorg og nå NAV. Har grodd fast i det offentlige, og ser ikke helt hva ellers jeg kunne ha drevet med, men jeg skulle gjerne hatt en bedre betalt jobb. Tips?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Ta ekstravakter på f.eks en psykiatrisk institusjon i nærheten i tillegg til NAV-jobben.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Få deg en turnusjobb, f eks medleverturnus. Jeg har mye mindre erfaring enn deg,samme utdannelse,og tjente over 400000 i fjor:-)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Har tatt ekstravakter tidligere, men nå vil jeg ikke jobbe mer enn 100%. Medlever orker jeg heller ikke da jeg ikke vil være borte fra barna mine flere døgn i strekk. Tenkte med å gjøre noe helt annet. I en pivat bedrift f.eks. Men vet ikke helt hvilken bedrift som skulle ønske/trenge min kompetanse... Hi
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 Hei! kan jeg spørre hvor lang utdannelse du har? Er bare nysgjerrig siden jeg er i ferd med å ta master i sosialt arbeid, og vil tjene mer enn jeg gjør i helsesektoren idag med bachelor utd. og turnus. Men det at du tjener mindre enn jeg gjør idag, var ikke så oppløftende... Og hva bør man være god på hvis man skal jobbe på et NAV- kontor? Har tenkt å søke på alt av arbeid som har kun dagtid når jeg skal begynne å søke jobber.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #7 Skrevet 15. november 2010 Gjøre jobben så godt at du får opprykk i de lokale forhandlingene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå