Gjest Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Er det slik at den potensielt alltid skal kunne gå opp? Eller er kortene noen ganger stokket slik at det ikke er mulig uansett?
Gjest Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 Det gjør jeg også Har en vinnerprosent på noe sånt som 16%. Men nå gir jeg meg! Skal aldri spille den dumme kabalen mer!
Libido- Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 Godt å se det er andre som har fritidsproblemer også ;-) Hvilken grad spiller du på? jeg trives best på middels. Nå må jeg inn å sjekke prosenten.. har ikke spilt så veldig mye etter jeg fikk ny pc.
Libido- Skrevet 14. november 2010 #6 Skrevet 14. november 2010 Hmm har vist ikke spilt det, vinnerprosenten var 0. Får jobbe litt med den da ;-)
Gjest Skrevet 15. november 2010 #7 Skrevet 15. november 2010 Kanskje du blander med Free Cell? Der er jeg uslåelig:) Eller så har du tilbakestilt resultatet i et anfall av dårlig-taper-syndrom (selvopplevd).
Gjest Skrevet 15. november 2010 #8 Skrevet 15. november 2010 16% på middels her også. Damn den dagen ungene lærte meg Edderkoppen...
Libido- Skrevet 15. november 2010 #9 Skrevet 15. november 2010 Nei nei, edderkoppen jeg er hektet på. Men som sagt, akkurat kjøpt ny pc og ikke spilt på den nye =)
mozell Skrevet 15. november 2010 #10 Skrevet 15. november 2010 Ooh, jeg hadde hele 21% på middels ;D Edderkoppkabalen er ekstremt vanedannende merker jeg. Må liksom holde på helt til jeg har fått den opp. Er det noen som har prøvd seg på vanskelig, og faktisk fått det til? (Det er for meg helt ubegripelig i så fall.)
Studine mevik Skrevet 15. november 2010 #11 Skrevet 15. november 2010 Jeg spilte mye edderkoppkabal når jeg gikk gravid. Mannen jobber mye på kvelden så jeg satt jo her helt mutters alene. På lett så tror jeg den skal kunne gå opp hvis man legger den "riktig". På middels og vanskelig er det ikke sånn at det alltid er en måte å få den til å gå opp sånn som det er med free cell. Måtte sjekke hva statistikken min var: 42%på middels og 20%på vanskelig. Snakk om fritidsproblemer
trillemamma Skrevet 15. november 2010 #12 Skrevet 15. november 2010 Jeg har også vært hektet. Etter noen måneder med intens spilling klarte jeg alltid å få den til å gå opp, selv på det vanskeligste nivået. Det går an, alltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå