Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Ser debatten om hvor mye penger som er verdt å legge på fotograf. Og mange som mener at en amatør er like flink osv. Siden smaken er ganske så forskjellig, kan ikke du legge en link til en dyktig bryllupsfotograf/foto? Blir spennende å se hva man liker:-)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Tre ganger, haha! Skjønner at det var misstak altså;-) Syns Nordstrandsfotografene er flinke men jeg likte bildene på brudeminner også. Begge de to firmane har ganske godt rykte. Ellers fant jeg ikke noen bedre faktisk
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Absolutt ikke velg en amatør fotograf til noe så viktig som bryllupsbilder, det er mitt råd.. Her valgte vi å bruke penger iallefall å det ble nydelig ))) Vi la vekt på å ta litt rocka ute bilder på et kalkverk det ble dritstili, mens innebildene ble tatt i white line stil med mere klassisk elegant stil )) Vi brukte studio g
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå