nonstop79 Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Skal kjøpe trille, men vet ikke hva eg skal kjøpe. Noen som har noen gode forslag? skal innrømme eg ikke har sjekka ut noe enda heller da. Tenkte eg skulle høre her først.. Den må jo være lett og hendig og frakte med seg.. men hadde jo og vert greit om den gikk an å ligge bak så han kunne sove i den. og att det ver litt tett på sidene, så han kanskje føler seg litt tryggere til å sove å sånn.. og tak på. vet igrunn ikke helt hva man skal se etter eller hva som er best. nå har vi simo, og den er veldig bra, og eg liker den godt. men den er litt stor, så hadde vert greit å hatt en litt mindre iblant og.. som ikke koster skjorta..
jordbærsjokolade Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Ha ha, nå skulle jeg til å anbefale deg "the ghost writer"..Trodde du var ute etter en thriller jeg:)
Gjest Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 Jeg sjekket mye i sommer når vi skulle ha trille. Fant ut at MacLaren er den beste, men dyr, og at Titanum Baby Breeze var den beste til under 2.000 kr så den fikk duge til vårt behov.
Zikosu og William Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Til sommerbruk og sentershopping kan jeg faktisk anbefale Ole Brumm-trilla fra Jysk.. Men den funker dårlig nå på vinterføre.. :/
Gjest ->>- Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 Den nye Quinny Zapp med full liggestilling, som lanseres om en straks. Eventuelt Babyjogger City Mini eller Titanium Breeze.
Mjølkekua Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 Vi har MacLaren XT techno. Veldig bra trille, men dyr. Foreslår at du går inn på barnevognguiden.no. Der er det mye bra informasjon :-)
♥mamma♥alene til 3 Skrevet 15. november 2010 #7 Skrevet 15. november 2010 Har prøvd mange og har en jeg anbefaler.. Babyjogger city mini. Stabil og lett å trille, store hjul, nesten full liggestilling, kan brukes til nyfødt. Du får adapter til maxi-cosi sete og kan da og bruke quinny dreamibag på og. Veier under 7 kg. SLås sammen med en hånd mens du holder baby i andre, godkjent som håndbagasje på fly. Ha hatt den ett år, og aldri, aldri noe annet! Er fantastisk, men koster litt da...tror jeg betalte 2990 på tilbud på barnas hus, men fy flate det er verdt det. Hadde utgifter på ca 1000 kr i mnd til kiropraktor og beandlinger før jeg kjøpte denne, nå er jeg myye bedre og trenger kun å bruke 500/mnd på treningsenter som holder alt i sjakk, så mener jeg har tjent den inn igjen, en drøm rett og slett! Bruker bare denne hjemme og har en Simo i barneagen som sovevogn, den er kjempegod, men stor og tung. og jeg klarer ikke ta den inn i bilen
Pirkeanonym Skrevet 15. november 2010 #8 Skrevet 15. november 2010 Bugaboo Bee. Jeg har hatt mange triller, men det er den beste jeg har hatt. Brukt den til to unger nå:-)
tine0810 Skrevet 15. november 2010 #9 Skrevet 15. november 2010 jeg har bestemt meg for å kjøpe MacLaren XT techno.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå