Heaven har født::) Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Jeg kjøpte dem til jenta mi. Hun var så uheldig å få tisset seg ut og det ble litt i skoene. Disse skal jo kunne vaskes på 30 grader, noe jeg gjorde og uten vaskemiddel. Men skoene så ikke ut etterpå, alt det semska mistet nesten all farge, men øvrig stoff på skoene var ok. Gikk tilbake til butikken og viste frem skoene. Fikk nye med en gang heldigvis. Men butikksjefen var himmelfallen over hvordan skoene så ut og skulle sende de rett til viking til skrekk og advarsel. Og hun skulle ikke skryte til kunder om at de kunne vaskes. Så har du slike, så ikke vask dem!!
ano`num *17.03.10* Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Viking gore-tex vintersko? Tipper det var feil med dine! Vi har hvertfall hatt de flere år på rad og bruker de som støvler også om sommere. Her går tuppa rett ut i sjøen med skoene på. Nettopp som om de er støvler. Aldri vært noe problem. Så en tur i vaskemaskinen burde så absolutt gå bra. (Som et tillegstips så skyller vi av skoene etter saltvann, eller annen skit, for å holde dem best mulig)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 jeg fikk hvertfall besjed om at de ikke tålte vaskemaskin når jeg spurte.. men hun har gått med de i dammer å de er like fin så de burde vel tåle vaskemaskin, men tørr ikke prøve.
Ksenia & Anjem Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 gjort det samme som deg og podens ser heller ikke ut...=(
Heaven har født::) Skrevet 15. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2010 Vinterstøvletter ja:( Du som hadde gjort det samme, ta de med til butikken og klag. Vi fikk nye. Og det er i følge butikken også første året disse kan vaskes. Og til tross for at det står at de kan vaskes på 30 grader, blir de helt jævlige rett og slett. Det er denne vi har : http://www.vikingfootwear.com/default.aspx?aid=9168930#product=9172745&category=9088373*9088856*&page=1&freetext=default&action=product
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå